FAQ
Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het
artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen
door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en betalen
door op 'volgende stap' te klikken.
Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmand-icoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.
Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.
Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de geschenken van deze site?
Bij de geschenken staan minimale bestelaantallen vermeld. U kunt uiteraard altijd een offerte aanvragen als u specifieke wensen heeft.
Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Bij
het plaatsen van uw bestelling geeft onze site het bedrag inclusief btw
aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief
btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de
officiële orderbevestiging is de juiste prijs.
Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of indien
u er voor kiest later te willen betalen,via de betaallink die u ontvangt.
Bezorgkosten
De volgende bezorgkosten worden berekend:
Vanaf € 500: Franko geleverd op 1 adres in Nederland
Van € 250 tot € 500 wordt € 18,95 in rekening gebracht
Van € 75 tot € 250 wordt € 9,95 in rekening gebracht
Tot € 75 wordt € 7,95 in rekening gebracht
Kan ik als particulier een geschenk bestellen?
Wij leveren momenteel (nog) niet aan particulieren.
Is er een minimale afname verplicht?
De geschenken zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst
aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Hierbij dient
u wel rekening te houden met bezorgkosten.
Kan er een kaart of brief van de directie worden meeverpakt?
Ja, dit is mogelijk. Voor nu kunt u dat nog even per mail aan ons doorgeven. Op korte termijn kunt u uw eigen kaarten online opmaken en toevoegen aan het pakket.
Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en
diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u
dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@e-ditional.nl). Wij nemen binnen 1 werkdag
contact met u op.
